Ringtone Zeus – Eminem feat. White Gold

Category: Rap - Hiphop
   30 Downloads    566 Views

Zeus – Eminem feat. White Gold Ringtone Free Download for Mobile Mp3

Description : Free Zeus – Eminem feat. White Gold ringtone download, mp3 ringtone Zeus – Eminem feat. White Gold free for all mobile phones, Free Download Now!

Zeus - Eminem Ringtone Download:

Yeah, they woke a giant up
So when I get back on my feet, don't wonder why in the
Fuck is my head in the clouds (Nah)
G5 with the stewardess, gettin' head in the clouds (Haha)
Mile-high club (Why?), I give a flying fuck (Fly and fuck, no)
Punchliner just tryin' to survive in this climate of vaginas (Bitch)
Who dyin' to cancel my ass like Aunt Jemima syrup
I'm a shit-stirrer, you're a dime-a
Dozen, said I couldn't do it
Hit Europe, kicked the door in, put a foot through it (Ugh)
Like a stirrup (Stirrup)
Used to have to sit and watch them bills pile up (Yeah)
Now I just sit back and watch them bills pile up (Haha), but

I be on my own (Yeah, woo), head up in the clouds like Zeus
When they say, "You ain't the GOAT", I come down like, "Who?"
But I got my head in the clouds like Zeus
Swear I can see the game from a bird's-eye view, ayy
Bitch, you talkin' to a rap god, ayy
Girl, you talkin' to a monsta, ayy
You could give your whole damn life to the music thing
They gon' turn around...



FOLLOW US ON

Download ringtones Free On Facebook Download ringtones Free On Pinterest Download ringtones Free On Twitter Download ringtones Free On Youtube

DMCA.com Protection Status
RingtonesFree.Mobi Is The One-Stop Solution For All Your Ringtones Needs. New Funny Ringtone 2021 Download, Funny Laughing Ringtones Mp3 Download, Funny Ringtone 2018 Download, Super Funny Ringtones, Hilarious Ringtones, Free Funny Ringtones For Cell Phones, Comedy Mp3 Ringtone, Hello Utha Lo Phone, Tring Tring Funny Ringtone, Very Funny Ringtones, Download Funny Mp3 Ringtone For Mobile, Top Funny Mp3 Ringtone, Funny Baby Voice Ringtones Free Download, Comedy Ringtones. Ringtone free download for mobile phone !